ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2      >
 


با سلام من يه قالب جديد از رهبري مي خواستم كه امكاناتش خوب باشه دستتون درد نكنه

golestanpersian1388@yahoo.com

+ در پاسخ به يوسف 

ايشان بهتر است مطالعاتشان را بيشتر کنند...نظر علما بزرگ مثل آيت الله بهجت و... را يه نگاهي بکنند

سلام من مسلم فلاح هستم اگر مايل به ياد گيري کامپيوتر به صورت حرفه اي مي باشيد و يا مي خواهيد يه برنامه نويس حرفه اي بشين و يا اگر رشته شما برنامه نويسي کامپيوتر مي باشد و مي خواهيد پروزه تحويل بدين و گير کردين - اگر مي خواين هک کردن و آموزش جلوگيري از هک رو ياد بگرين اگر مي خواي يه طراح بنر و هدر حرفه اي بشين اگر مي خواين يخ طراح سايت بشين و اگر مي خواين از اينترنت در امد داشته باشين تيم ما مي تونه شما رو به ارزوي ديرينه خودتون برسونه اگر مايل به تبادل لينک با ما هستين به سايت ما سر بزنيد و در قسمت نظرات به ما اطلاع بدين و يا اينکه با ايدي بنده در مکاتبه باشين يا علي

اگر از وبلاگ خسته شديد و مي خواهيد در آمدي داشته باشين ما احتياج به همکار داريم و دصد هم ميديم اگر مايل بودين به شماره بنده که در زير اعلام شده زنگ بزنيد تا مديريت بدم به شما در سايت

اگر مي خواين امار سايتتون بره بالا ما رو با نام بزرگترين تيم هک اضافه کنيد به لينک هاتو تا از طريق تبادل لينک يا بنر با ما امار زياد به دست بيارين و بازديد سايت شما بره بالا و محبوبيت زيادي در گوگل و موتور هاي جستجو پيدا کنيد

آموزش هک وب سايت و سرور و جلوگيري از هک

آموزش هک کامپيوتر هاي شخصي و جلوگيري از هک

آموزش هک وبلاگ

آموزش هک ايميل و ايدي

آموزش ساخت ويندوز

آموزش طراحي سايت و قالب براي جوملا - ورد پرس - دروپال و...

آموزش بالا بردن ترافيک

آموزش رايگان سئو فقط با يک تلفن به صورت تضميني

بزرگترين بسته آموزش هک و امنيت براي بار اول در ايران با پشتيباني 24 ساعته

بزرگترين بسته ساخت و ويراش محصولات مايکرو سافت - ساخت ويندوز xp-vista-7

بسته قفل گذار تلفني روي محصولات شما به صورت تضميني و پشتيباني 24 ساعته

بسته قفل شکن و آموزش فول کرک و شکستن قفل نرم افزار ها

بسته راه انداز کامل سيستم براي اولين بار در ايران از شر هزارن راه انداز خلاص شويد اين بسته همه خت افزار ها رو شناسايي کرده و نصب مي کند از قبيل مودم وب کم کپچر و کارت تي وي پرينتر اسکنر مادر برد صدا گرافيک و ....

www.meps.blogfa.com

طراحي حرفه اي بنر هدر و لوگو به صورت تخصصي و زيبا تضميني با ارزان ترين قيمت

Yahoo-ID: saheltm

Mail-Yahoo : saheltm@yahoo.com

Tell : 09358365153

مهندس فلاح

+ سيد عباس 
سلام من فقط يک سوال دارم ايا در مورد ولايت فقيه در روايات يا در قران چيزي امده است؟؟؟ چطور ميشه مطلب به اين بزرگي در قران يا روايات نيامده باشد ؟چطور بعضي ها که مي ايند و ميگند همه چيز رهبر؟ وقتي که وليه فقيه در اسلام وجود ندارد پس از کجا مي اييد و ميگوييد همه چيز ولي فقيه . اين بدعت ها چيست که در دين گذاشتيد ؟؟ هيچ عالم بزرگي به جز امام خميني ولايت را قبول ندارد. چرا انهايي که خودشان را شيعه ميدانند در موردش تحقيق نميکنند؟؟ چرا علما بزرگ مخالف بودند/ چرا؟ شما خودتان را از اين جهالت بيرون کنيد يک کمي فکر کنيد. وقتي ما هيچ دليلي نداريم چطور ولي فقيه را يک چيز اسلامي ميدانيم . بعضي از علمايي که مطلق ميدانند کتاب انها هم خواندم اما هيچ کدام نتوانستند دليل خوب از قران و حديث بيارند. اگر کسي ميتواند در موردش چيزي به من بگويد ممنون ميشم اين هم اي دي من abbas1abbas@yahoo.com
قالب براي مبارك رمضان؟؟؟؟؟؟
سلام با تشكر از وبلاگ خوبتون.يك قالب جالب براي ماه محرم مي خواستم

حاضرم در راه دين از تن چدا گرددسرم من بميرم باک نيست اما بماند ر هبرم.

اگر دوست داشتيد ميتونيد به وبلاگ من هم سر بزنيد.فقط نظر يادتون نره.

سايه پر برکت مقام معظم رهبري مستدام./التماس دعا/

+ محمود 
من دلم ميخاهد براي نايب امامم کاري کرده باشم

بسم رب الحسين

با سلام خدمت شما دوست عزيز اگر مي شود يكي از همين

قالب ها ولايتي ار براي بلاگفا بسازيد به ما هم سر بزنيد.

نظر!

+ يوسف 

سلام
"تصميمات و اختيارات ولى فقيه در مواردى كه مربوط به مصالح عمومى اسلام و مسلمين است، در صورت تعارض با اراده و اختيار آحاد مردم، بر اختيارات و تصميمات آحاد امّت مقدّم و حاكم است، و اين توضيح مختصرى درباره ولايت مطلقه‏است."

منبع: http://farsi.khamenei.ir/treatise-content?uid=1&tid=8

اگر ولي فقيه تشخيص داد که کانديداي A به نفع مصالح اسلام و مسلمين است و مردم به کانديداي M راي دادند، طبق استفتا صورت گرفته کانديداي A بايد به هر طريقي که ممکن است رييس جمهور شود زيرا نظر ولي فقيه بر نظر آحاد مردم مقدم و حاکم است!!!!!!!
بارها و بارها در سيره پيامبران و ايمه خوانده ايم که مشورت مي کرده اند يا نظر ديگران را جويا مي شدند. به خصوص آيه "و امرهم شوري بينهم" که همگي شنيده ايم. در هر صورت با توجه به اين که به منبع وحي متصل بودند، يک تنه نظر آحاد جامعه را باطل نمي کردند.
مثلا در جنگ احد، پيامبر در نظر داشت که در داخل شهر با کفار بجنگد ولي در راي گيري نظر اکثريت بر آن بود که در خارج از شهر با کفار بجنگند و در نهايت پيامبر تابع نظر اکثريت شد. البته قطعا قبول داريد که اين موضوع مصداق بارز مصلحت اسلام و مسلمين بوده است و در نهايت به همه ثابت شد که نظر جمع غلط بوده است و در آن جنگ شکست خوردند. آما پيامبر نظر جمع را بر نظر خويش مقدم و حاکم مي دانست.
گرچه اکثر علما از نظر دادن در اين باب حذر دارند. اما...
در مورد مراجع متوفي(رحمه الله عليهم) بزرگترين فردي که در رابطه با ولايت فقيه علنا به مقابله پرداخت مرحوم آيت الله سيد ابوالقاسم خويي است که مراجع بزرگ حال حاضر به شاگردي ايشان افتخار مي کنند و در عصر خود بي نظير و اعلم مسلم بوده اند. ايشان نظريه? ولايت فقيه را يک "بدعت عاري از هرگونه پشتوانه در قوانين و حکمت شيعي" مي‌دانستند. همچنين از ايشان است که "ولايت در زمان غيبت با هيچ دليلي براي فقهاء اثبات نمي‌شود. ولايت تنها به پيامبر و ائمه اختصاص دارد. آن‌ چه از روايات براي فقها، اثبات مي‌شود دو امر است، نفوذ قضاوت، حجيت فتواي‌شان. اما حق تصرف در اموال قاصران و غير ايشان ـ که از شئون ولايت است ـ ندارند مگر در امور حسبيه(مقصود از امور حسبيه کارهايي است که محسوب براي خداست و به عنوان وظيفه عبادي انجام مي گيرد هم چون قبض حقوق شرعيه (خمس و زکات و…) و به مصرف رسانيدن آنها در موارد خود و حفاظت از موقوفه هايي که متولي خاصي ندارند و نگهداري از اموال مسلماني که غايب يا قاصر است و نظاير آن.) و فقها در اين محدوده ولايت دارند، اما نه به معناي ادعا شده(يعني نه به معناي ولايت) بلکه به معناي نفوذ تصرفاتش يا تصرفات وکيلش... بنابراين، آن‌چه براي فقيه، ثابت مي‌باشد جواز تصرف است، نه ولايت.". که البته خواندن دقيق اين منبع خالي از لطف نيست:
http://www.al-khoei.us/books/index.php?id=120
در مورد حضرات آيات بروجردي و ميلاني هم همانطور که ان شا الله مي دانيد، حتي از حکومت شاه در برابر آيت الله خميني دفاع مي کردند. به طوري که طبق نقل هاي موثق از شهيد مطهري و آيت الله منتظري شنيده ايم که آيت الله بروجردي آيت الله خميني را طرد کرده بودند و حتي نامه هاي اطرافيان ايشان را نيز پس مي زدند (رجوع شود به کتاب خاطرات آيت الله منتظري).
در مورد حضرت آيت الله گلپايگاني هم که قطعا مي دانيد که بارها و بارها در مورد شعار "مرگ بر ضد ولايت فقيه" تذکر داده بودند و يا حضرت آيت الله العظمي بهجت که حتي راي هم نمي دادند.
همچنين مي دانيم پس از پيروزي انقلاب که آيت الله خميني نظريه ولايت فقيه را به عنوان رکن نظام حاکم بر ايران مطرح کرد، آيت عظام شريعتمداري، قمي، روحاني، شيرازي و برخي ديگر از روحانيون به مخالفت با اين نظريه پرداختند و ادعا کردند که مخالف آموزه‌هاي دين اسلام و مذهب تشيع است
بدين ترتيب، آيات عظام قمي، روحاني و شيرازي با وجود سوابقي که در همراهي با آيت الله خميني داشتند، علناً در ايران به مخالفت با نظريه ولايت فقيه پرداختند و در نتيجه تحت حبس خانگي قرار گرفته و تا پايان عمر در محدوديت زندگي کردند.
آيت الله شريعتمداري هم با وجود آن که قبل از انقلاب از آيت الله خميني دفاع مي کرد و حتي يکبار جان وي را نجات داده بود(در داستان اعلام مرجعيت آيت الله خميني)، پس از انقلاب به دليل مخالفت با ولايت فقيه از طرف آيت الله خميني از مرجعيت خلع دانسته شد و آن حوادثي که ان شا الله اطلاع داريد رخ داد.
در مورد مراجع حال حاضر(دامت برکاتهم)، آقايان وحيد خراساني و سيد علي سيستاني و موسوي اردبيلي ولايت فقيه را به همان ميزاني که استادشان حضرت آيت الله العظمي خويي قبول داشته است، قبول دارند. کما اين که در مجلسي از جناب وحيد پرسيدند نظر شما در رابطه با ولايت فقيه چيست؟ ايشان پاسخ دادند"اولا که اين موضوع سياسي است نه ديني!، ولي پهلوان فقه عالم تشيع مرحوم حضرت آيت الله العظمي خويي به شدت مخالف آن بود و شيخ ...(يادم نيست، يک شخصيت مجهول الهويه را نام بردند) موافق آن بود.".
يا آن چه در سايت آيت الله سيستاني موجود است:"ولايت در آن چه - به اصطلاح فقها - امور حسبيه خوانده مي‌شود براي هر فقيهي که جامع شرايط تقليد باشد ثابت است. و اما در امور عامه که نظم جامعه اسلامي بر آنها متوقف است هم در شخص فقيه و هم در شرايط به کار بستن ولايت امور ديگري معتبر است از جمله مقبول بودن نزد عامه مؤمنين.".
آيت الله منتظري نيز که خود پايه گذار نظريه ولايت فقيه مي باشد، ولايت مطلقه فقيه را از مصاديق شرک مي داند. خواندن مطالب زير از ايشان خالي از لطف نيست:
http://www.iranianuk.com/article.php?id=33866
در مورد مراجع تقليد ديگر هم کما بيش همين نقل ها موجود است و تنها مراجعي که در حال حاضر ظاهرا به ولايت فقيه اعتقاد دارند، آيت الله نوري همداني و آيت الله مکارم شيرازي مي باشند. که البته اقوال موثقي وجود دارد که آيت الله مکارم شيرازي نيز در ابتداي انقلاب با ولايت فقيه مخالف بوده است و حتي در مجلس خبرگان قانون اساسي بر عليه آن سخنراني کرده است.
حال در اين ميان خواندن بخش هايي از سخنان آيت الله خميني نيز جالب است:
"اگر ولي فقيه بخواهد زورگويي کند از ولايت ساقط است."
"اگر ولي فقيه يک کلمه دروغ بگويد يک قدم خلاف بگذارد آن ولايت را ديگر ندارد."
"اگر فقيه يک گناه صغيره هم بکند از ولايت ساقط مي شود."
"اگر بگوييم امام معصوم راجع به طلاق همسر يک مرد يا فروختن و گرفتن مال او .... ولايت دارد اين ديگر در مورد فقيه صادق نيست و او در اين امور ولايت ندارد."
"به رهبر و شوراي رهبري در اين عصر حاضر...لغزش در آن(وظيفه سنگين رهبري) اگر خداي نخواسته با هواي نفس باشدف ننگ ابدي در اين دنيا و آتش غضب خداي قهار در جهان ديگر در پي دارد."
منبع:صحيفه نور و وصيت نامه آيت الله خميني
يا علي

يک قالب با ضمينه آبي و عکس آقا بالاي آن ميخواستم لطفا راهنمايي بفرماييد البته براي پارسي بلاگ
+ منظومه 
سلام لطفا براي من قالب ولايت فقيه با زبان بلاگ اسكاي بسازيد. با تشكر
+ علي 

لطفايه قالب ولايت فقيه به زبان بلاگفابسازيدكه عكس رهبرانقلاب روش نباشه،خييييييييييييييييييييييييييييييلي ممنون

+ سعيد 

سلام لطفا براي من يك قالب امام زمان(عج) بسازيد با تشكر

   1   2      >